Дата: Воскресенье, 26.08.2018, 14:43:54 | Сообщение # 1
••
Сообщений: 2457
отключен
1.61.21.11.0исходник UVC USB Video Class -плагин позволяет стримить (передавать изображение в реальном времени) с Playstation Vita по usb.
Скопируйте файл udcd_uvc.skprx на свою PlayStation Vita Добавьте udcd_uvc.skprx в конфигурацию taiHEN (ur0: /tai/config.txt или ux0: /tai/config.txt):
Код
*KERNEL ur0:tai/udcd_uvc.skprx
и перезагрузите PSVita.
Если видео глючит, то попробуйте изменить конфигурацию видеопроигрывателя, чтобы использовать формат NV12 или выберите другой плеер (например PotPlayer или OBS). Если вы используете Windows 10, то вам может потребоваться изменить разрешения доступа к камере в настройках конфиденциальности.
Дата: Вторник, 28.08.2018, 17:10:40 | Сообщение # 2
••
Сообщений: 2457
отключен
Для загрузки/обновления доступна версия 1.1
Цитата
Changes since v1.0:
Added 896x504 and 480x272 video modes
Added 30FPS support
VitaShell's USB mode should work (starting at VitaShell 1.95) but a reboot will be needed after disabling USB in order to get this plugin working again
Дата: Воскресенье, 03.05.2020, 01:37:41 | Сообщение # 4
••
Сообщений: 2457
отключен
Для загрузки/обновления доступна версия 1.5
Цитата
Removed unused interrupt endpoint, which seems that allocated USB bandwidth that could not be used for sending the video data. Before this change, sending a 960x544 NV12 frame took ~16ms, now that this endpoint is removed and more bandwidth is available, sending a frame takes ~13ms. Colorspace conversion takes ~2.5ms, therefore now it takes 13+2.5 = 15.5ms, so 60FPS can be achieved at full resolution! Minor cleanups Compiling with -O2 Files:
udcd_uvc.skprx: doesn't turn the display on/off udcd_uvc_oled_off.skprx: turns the display on/off on OLED Vitas (Vita 1000) udcd_uvc_lcd_off.skprx: turns the display on/off on LCD Vitas (Vita 2000)
Дата: Понедельник, 20.07.2020, 20:20:26 | Сообщение # 5
••
Сообщений: 2457
отключен
Для загрузки/обновления доступна версия 1.6
Цитата
Add frame descriptor for 1280x720 (with the Sharpscale plugin, the Vita is able to submit 1280x720 framebuffers to the kernel) Dynamically allocate memory for UVC frame: allocates only as much memory as needed and only when needed, otherwise with a 1280x720 buffer for the UVC frame, the kernel frequently runs out of memory. Minor code fixes